Klachten en garantie

Klachten en garantie

Altijd beschermd dankzij ons 14-dagen retourbeleid, onze 24-maanden garantie en onze reparatieservice. reparatieservice. We geven je graag advies en vinden een oplossing op maat!

Artikel retour

Als klant van SVB heeft u het recht om originele, ongebruikte en ongeopende artikelen binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. ongebruikte en ongeopende artikelen zonder opgaaf van reden. Als u hier gebruik van wilt maken neem dan contact op met onze klantenservice of stuur ons de betreffende artikelen met de juiste frankering toe. of stuur ons de betreffende artikelen met de juiste frankering naar het volgende adres:

SVB Spezialversand für Yacht- und Bootszubehör
Gelsenkirchener Str. 25-27
28199 Bremen, Deutschland)

Naar de annuleringsvoorwaarden

Portaal voor retourzendingen

In ons SVB retourengebied kun je een lijst van je recente bestellingen bekijken en retouren starten via ons automatisch gegenereerde retourformulier.

En het is zo gemakkelijk is hoe gemakkelijk het is om een artikel terug te sturen naar SVB:
1. Inloggen
2. Invullen
3. Afdrukken
4. Pak
5. Stuur
6. Terugbetaling

Naar de retourportal

Garantie

We geven 24 maanden garantie op alle nieuwe door ons geleverde goederen. Voor alle gebruikte We geven 12 maanden garantie op alle gebruikte en door ons geleverde demonstratie-units. In geval van Neem in geval van een garantieclaim onmiddellijk telefonisch contact op met onze klantenservice op +49 421 57290 – 0 of per e-mail info@svb.de in verband met.

Als het probleem niet niet telefonisch kan worden opgelost, gaan we eerst na of er een directe regeling van de fabrikant mogelijk is. Als dit niet mogelijk is, moet het artikel worden geretourneerd. Nadat het defect door onze technici, beslissen we of een korte, professionele reparatie mogelijk is of dat je een vervangend artikel ontvangt. Danach wird der Artikel von uns zum Hersteller zur Reparatur bzw. zum Austausch geschickt. Im Anschluss an eine Reparatur wird der Artikel nochmals von uns getestet und Ihnen danach sofort zugestellt. Sollte kein Mangel festzustellen sein, behalten wir uns vor den Aufwand in Rechnung zu stellen.

Reparatieservice buiten de garantie/wettelijke garantie

We bieden ook een reparatieservice buiten de garantie. We kunnen ook zorgen voor de vervanging van de batterij of het onderhoud van je EPIRB (noodradioboei). Als je vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice. Na een gedetailleerde controle nemen we contact met je op en sturen we je een kostenraming.

Transportschade

Mocht er schade optreden tijdens het transport van je bestelde artikelen, meld dit dan aan het verzendbedrijf om verdere stappen te ondernemen. binnen de eerstvolgende 5 dagen aan het verzendbedrijf zodat verdere stappen kunnen worden ondernomen. Je kunt ook je ons ook op de hoogte stellen van deze schade. Voor EU-landen: Als er geen verzendstation van de dienstverlener in de buurt is, informeer ons dan binnen de eerstvolgende 48 uur. Als er Duidelijke schade, weiger het pakket te accepteren en stel ons hiervan op de hoogte. Als er sprake is van verborgen schade, documenteer de exacte schade dan in detail met foto's en neem contact met ons op. neem contact met ons op.

Verlies van een levering

Als SVB klant bent u beschermd tegen het verlies van goederen tijdens het transport. Als een van onze een van onze pakketten of een complete levering u niet heeft bereikt, neem dan contact op met onze klantenservice op +49 421 57290 - 0.