Noodzakelijke accessoires voor dit artikel

Product beschrijving

De ALBA-COMBI zet al deze kanalen om naar temperatuur, druk, spanning, tankniveaus, stroom, motorstatus, enz. Je kunt die informatie gebruiken om alle 15 beschikbare NMEA2000 PGN's in te vullen.
De ALBA-COMBI is een geavanceerde analoge naar NMEA2000 converter die geschikt is voor de meest veeleisende toepassingen. Het heeft zes 0 V tot 32 V kanalen en nog eens zes kanalen kunnen worden geconfigureerd in spanning of resistieve 0 tot 600 ohm modus. Er zijn ook twee RPM ingangen beschikbaar, een PTC en een shunt ingang.
Opmerking: De configuratie kan worden uitgevoerd via de e-internetinterface.

Documenten

en-flag Datablad
.PDF, 367,52 KB
Art.nr.: 56508
en-flag Handleiding
.PDF, 1,99 MB
Art.nr.: 56508

Wat andere SVB klanten zeggen

100% echte beoordelingen

3 Beoordelingen van klanten

2.7 (van 3 beoordelingen)
5 Sterren
(0)
4 Sterren
(0)
1 Sterren
(0)
Stavros A.
van Stavros A. Nationale vlag van Griekenland 06-06-2018
Difficult to install. Must be installed as multiple different devices in order to use it at full function.
Pro is a must for old type engines
Con bad literature. few sensors supported
BOATS C.
van BOATS C. Nationale vlag van Roemenië 02-11-2016 geverifieerde aankoop
Very poor logistics. I have received the products in 2 months
Jukka W.
van Jukka W. Nationale vlag van Finland 13-04-2015 geverifieerde aankoop
Ik probeer het product te gebruiken met Sole Mini-17 dieselmotor en Raymarine a75 MFD. \ R \ n \ r \ nEr zijn ernstige bugs en beperkingen met alarmen in het product (firmware 1.7): 1) Het kan niet maken bijvoorbeeld een alarm bij lage oliedruk, omdat alleen het alarm "hoger dan" werkt. Als \ "lager dan \" is geselecteerd, wordt de instelling niet opgeslagen en wordt standaard ingesteld op \ "hoger dan \". 2) Er is geen \ "wanneer onder of boven \" keuze voor een alarm dat het meest nuttig zou zijn in de bootomgeving 3) Er zouden natuurlijk ook meer dan slechts twee alarmen moeten zijn die u via NMEA2000 naar MFD kunt sturen. Of u kunt meerdere alarmen hebben die één open collectoruitgang inschakelen. Wat heeft het voor zin om 12 signalen van de motor te monitoren, tenzij je voor al deze apparaten automatische alarmen kunt maken? \ r \ n \ r \ nHet gebruik van shuntinvoer is volledig ongedocumenteerd. Shunt-grond lijkt te zijn kortgesloten naar aarde, dus alleen een shunt aan de onderkant is mogelijk. Dit is vrij onpraktisch in een bootomgeving. Open collector output heeft betekenis voor mensen met een universitair diploma in elektrotechniek, maar toch moest ik experimenteel uitvinden dat open grondpin van de collector zweeft, wat opnieuw slechte documentatie is. Ik heb geen idee hoeveel mA de open collectoruitgang kan hebben en is er een diode opgenomen voor bescherming als deze een relaisspoel aandrijft. Natuurlijk moeten er bij dit product schema's zijn met voorbeeldcircuits voor stroommeting met shuntingang en hoe een zoemer op de open collectoruitgang moet worden aangesloten. \ r \ n \ r \ nDe documentatie van Alba-Combi is over het algemeen buitengewoon slecht. In youtube zijn er enkele extra video's en als je ze allemaal bekijkt, onthul dan voorzichtig veel dingen die eigenlijk in de handleiding moeten worden vermeld. \ R \ n \ r \ nIk heb geprobeerd contact op te nemen met de fabrikant via e-mail, maar ik heb geen reactie ontvangen. ooit aan de hierboven genoemde problemen en ontwikkelingsverzoeken.

Klanten vragen klanten

Vraag andere SVB klanten die dit product al bij ons gekocht hebben naar hun ervaring.

Uw vraag wordt automatisch doorgestuurd naar andere SVB-klanten en uw vraag wordt gepubliceerd op de productpagina. Stel a.u.b. geen vragen die alleen door het SVB-team beantwoord kunnen worden - zoals de status van een bestelling of productbeschikbaarheid. U bent ook meer dan welkom om contact op te nemen met ons SVB-team via e-mail op: info@svb24.com of per telefoon op: +49 (0)421-57290-0 .

  • Meer "Klanten vragen klanten" beschikbaar in de volgende talen :
  • Nationale vlag van Deutsch
Er zijn nog geen vragen gesteld. Stel als eerste een vraag!