C-MAP DISCOVER Extra-Large / Midden- en Noord-Europa

Maak een keuze: Uitvoering
  • SD / Micro-SD Beschikbaar binnen 1-3 dagen
    • SD / Micro-SD 214722 Beschikbaar binnen 1-3 dagen
stuks.
SVB Prijs: € 223,65
Incl. btw, ex. verzendkosten.
Articlenumber
21472
EAN
8053800670609
Model nr.
EN-Y050
Omschrijving
C-MAP Discover N+ Midden en Noord / EXTRA GROOT

Product beschrijving

Navico Cashback Aktion
Het nieuwe formaat voor SIMRAD, B&G, Lowrance, Furuno en Raymarine kaartplotters!
C-MAP presenteert zijn nieuwe kaartformaat, net op tijd voor het seizoen 2017! Heel Europa is beschikbaar op slechts 2 kaartmodules. Het nieuwe continentale formaat bevat geen rasterkaarten of satellietbeelden. De kaarten bevatten getijdenlijnen met hoge resolutie, getijden en stromingen, evenals EasyRouting (automatische routecreatie). Reisgebied: Centraal- en Noord-Europa. Kaartformaat: microSD / SD.

Geschikt voor de volgende kaartplotters:
  • Lowrance Elite Ti, HDS GEN 2+3
  • Simrad GO, NSS Evo 2+3
  • B&G Vulcan, Zeus², Zeus³

Wat andere SVB klanten zeggen

100% echte beoordelingen

2 Beoordelingen van klanten

4.5 (van 2 beoordelingen)
3 Sterren
(0)
2 Sterren
(0)
1 Sterren
(0)
Matthias W.
van Matthias W. Nationale vlag van Duitsland 22-06-2021 geverifieerde aankoop
perfekt
große Karte zum kleinen Preis
Axel R.
van Axel R. Nationale vlag van Duitsland 26-06-2018 geverifieerde aankoop
Dus alles ging mis! In eerste instantie werd gezegd dat het eind april zou komen, dus ik heb het begin mei besteld. Toen hoorde ik een hele tijd niets. Omdat de vakantie om de hoek kwam, vroeg ik. Toen kreeg ik een behoorlijk nerdy medewerker aan de telefoon die me vertelde over de afspraak op 30 mei dat het niet zou werken !! Zonder een oplossing van hem, begon ik hem uit te leggen dat ik nu geen kaart heb, omdat de oude bij je was om hem bij te werken. Dus ik stelde voor dat ze de 2017-versie installeren en naar mij opsturen. Uw collega heeft hiermee ingestemd na te hebben gevraagd. Ik zei toen dat SVB na mijn vakantie de kaart kon updaten naar de 2018-versie. Maar deze collega weigerde gewoon! Ik heb toen gezegd dat ik had betaald voor de huidige update, maar dat je collega helemaal niet betrokken was bij verdere besprekingen. Maar aangezien mijn vakantie aanstaande was en ik geen kaart meer had, moest ik de kogel doorbijten. Maar ik zou mezelf nu in ieder geval op dit pad willen verdedigen, zo behandelt men elkaar waarschijnlijk niet. Ik verwacht van je dat je commentaar geeft en dat je meegaand bent. Ik kijk uit naar je antwoord. Groeten A. Roederer
Ons antwoord
Sehr geehrter Herr Roederer,

die Seekarten bzw. die Karteninhalte werden nicht von uns selber hergestellt. Wir haben bei uns im Haus einige Programmierstationen für die Herstellung der C-Map Kartenmodule. Hierzu benötigen wir jedoch entsprechende Daten (Karteninhalte) von C-Map. Normalerweise liefert C-Map pünklich zum Beginn der Wassersportsaison, in der Regel Mitte bis Ende März neueste Daten auf Wechselplatten oder DVD´s und wir können dann entsprechende Kartenupdates bzw. neue Seekartenmodule programmieren. Im Herbst folgt dann immer noch ein weiteres Update.
Leider hat die Firma C-Map bis heute noch KEINE neuen Karteninhalte für das Jahr 2018 in dem noch Ihnen benötigtem Kartenformat fertigt gestellt und ausgeliefert.
Anfang/Mitte April waren Mitarbeiter von C-Map bei uns im Haus und es wurde uns versprochen bis Mai neueste Daten zu liefern. Dieses hat bis heute noch nicht geklappt und wir werden von Tag zu Tag vertröstet. Daher können wir unseren Kunden nur die Karteninhalte vom Herbst 2017 oder das Warten auf die neue Software anbieten.

Zur Bezahlung und Abrechung:
Im Zuge der Kartenprogrammierung wird von dem Programmiergerät eine Internetverbindung zu C-Map aufgebaut und es erfolgt unmittelbar die Berechnung des jeweiligen Karteninhaltes. Hierbei spielt es keine Rolle wie alt der jeweilige Karteninhalt ist.

Gerne können wir Ihnen die Kontaktdaten der zuständigen Ansprechpartner bei der Firma C-Map für eine Beschwerde mitteilen. Wir sind es mittlerweile leid.

Beoordeel het product

Wat vind je van het product?
Teleurgesteld
Voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen
Slecht
Slechts aan enkele verwachtingen wordt voldaan
OK
Voldoet aan mijn basisverwachtingen
Goed
Iets beter dan mijn algemene verwachtingen
Uitstekend
Overtreft volledig mijn verwachtingen
Klik op de sterren voor je beoordeling

Klanten vragen klanten

Vraag andere SVB klanten die dit product al bij ons gekocht hebben naar hun ervaring.

Uw vraag wordt automatisch doorgestuurd naar andere SVB-klanten en uw vraag wordt gepubliceerd op de productpagina. Stel a.u.b. geen vragen die alleen door het SVB-team beantwoord kunnen worden - zoals de status van een bestelling of productbeschikbaarheid. U bent ook meer dan welkom om contact op te nemen met ons SVB-team via e-mail op: info@svb24.com of per telefoon op: +49 (0)421-57290-0 .

  • Meer "Klanten vragen klanten" beschikbaar in de volgende talen :
  • Nationale vlag van Deutsch
  • Nationale vlag van English
Er zijn nog geen vragen gesteld. Stel als eerste een vraag!