Reactor 40 stuurautomaatsysteem / met GHC20 en mechanische lineaire aandrijving Type 2
Dit product is niet meer verkrijgbaar.
Maar we hebben een opvolger voor je:
Maar we hebben een opvolger voor je:
Product beschrijving
Het Reactor 40 stuurautomaatsysteem is, in combinatie met de meegeleverde lineaire aandrijving, ideaal voor boten met een waterverplaatsing tot 21 ton.
Snel, flexibel en betrouwbaar
Het solid-state 9-assige AHRS (Attitude Heading Reference System) reageert betrouwbaar op zeecondities om koers te houden. Daarnaast biedt de stuurautomaat bijzonder handige functies, zoals koersvastheid, windvastheid, overstag gaan, gijpen, stapsgewijs draaien en nog veel meer. Het minimaliseert ook koersfouten, koersafwijkingen, roerbewegingen en stroomverbruik, zodat je genoeg tijd hebt om zeilen, lijnen, lieren of radio's te bedienen. Het systeem kan bijna overal worden gemonteerd, in elke oriëntatie.
Inclusief lineaire aandrijving
Deze klasse B hydraulisch-mechanische lineaire aandrijving werkt samen met het GHP Marine Autopilot Systeem om het stuursysteem van uw zeilboot of motorboot nauwkeurig en betrouwbaar te besturen. De unit is ontworpen voor grotere zeilboten met een waterverplaatsing tot 21 ton (48.400 lbs).
Compatibel met kaartplotters
In combinatie met een compatibele kaartplotter kan de Reactor 40 overal op de boot worden bediend en gestuurd. Het systeem houdt niet alleen koers in vrijwel alle weer- en windomstandigheden, maar kan ook probleemloos een groot aantal voorgeprogrammeerde sleep- en zoekprocedures uitvoeren. Met een BlueChart g3 Vision-kaart (apart verkrijgbaar) beschik je over extra functies, zoals Auto Guidance met automatische routevoorstellen.
Meer functies in één oogopslag
Technische gegevens - besturingskoersensor (CCU) / elektronische besturingseenheid (ECU)
Technische gegevens - lineaire aandrijving klasse B / type 2
Technische gegevens - Bedieningspaneel GHC20
Inhoud levering:
Snel, flexibel en betrouwbaar
Het solid-state 9-assige AHRS (Attitude Heading Reference System) reageert betrouwbaar op zeecondities om koers te houden. Daarnaast biedt de stuurautomaat bijzonder handige functies, zoals koersvastheid, windvastheid, overstag gaan, gijpen, stapsgewijs draaien en nog veel meer. Het minimaliseert ook koersfouten, koersafwijkingen, roerbewegingen en stroomverbruik, zodat je genoeg tijd hebt om zeilen, lijnen, lieren of radio's te bedienen. Het systeem kan bijna overal worden gemonteerd, in elke oriëntatie.
Inclusief lineaire aandrijving
Deze klasse B hydraulisch-mechanische lineaire aandrijving werkt samen met het GHP Marine Autopilot Systeem om het stuursysteem van uw zeilboot of motorboot nauwkeurig en betrouwbaar te besturen. De unit is ontworpen voor grotere zeilboten met een waterverplaatsing tot 21 ton (48.400 lbs).
Compatibel met kaartplotters
In combinatie met een compatibele kaartplotter kan de Reactor 40 overal op de boot worden bediend en gestuurd. Het systeem houdt niet alleen koers in vrijwel alle weer- en windomstandigheden, maar kan ook probleemloos een groot aantal voorgeprogrammeerde sleep- en zoekprocedures uitvoeren. Met een BlueChart g3 Vision-kaart (apart verkrijgbaar) beschik je over extra functies, zoals Auto Guidance met automatische routevoorstellen.
Meer functies in één oogopslag
- Minimale inbedrijfstelling en kalibratie
- Bedien de stuurautomaat met een optionele quatix smartwatch
- NMEA2000 connectiviteit
- Levering omvat 4" GHC20 besturingseenheid, type 2 lineaire aandrijving, Reactor 40 (CCU), elektronische besturingseenheid (ECU) en zoemer/alarm
Garmin informatiecentrum
Waaruit bestaat een stuurautomaatsysteem?
Uit welke componenten bestaat een stuurautomaatsysteem en waarvoor worden de afzonderlijke componenten gebruikt? Deze Garmin Support video toont je de belangrijkste componenten van een stuurautomaat.
Uit welke componenten bestaat een stuurautomaatsysteem en waarvoor worden de afzonderlijke componenten gebruikt? Deze Garmin Support video toont je de belangrijkste componenten van een stuurautomaat.
Vind de juiste stuurautomaat.
Deze Garmin Support video toont je welke stuurautomaat de juiste is voor jouw boot en welke componenten je nodig hebt voor je nieuwe stuurautomaatsysteem.
Deze Garmin Support video toont je welke stuurautomaat de juiste is voor jouw boot en welke componenten je nodig hebt voor je nieuwe stuurautomaatsysteem.
Wat kunnen de nieuwste stuurautomaten?
Bekijk hoe je een stuurautomaatsysteem bedient en welke functies de nieuwste technologieën bieden, eenvoudig uitgelegd in deze Garmin Support video.
Bekijk hoe je een stuurautomaatsysteem bedient en welke functies de nieuwste technologieën bieden, eenvoudig uitgelegd in deze Garmin Support video.
Technische gegevens - besturingskoersensor (CCU) / elektronische besturingseenheid (ECU)
Stroomvoorziening | 10 - 30 V |
Max. duurzame motorstroom | 15 A |
Max. momentele motorstroom | 40 A |
Max. koppelingsstroom | 2.5 A |
Bedrijfstemperatuur | -15 tot +60 °C |
Afmetingen (CCU) | 170 x 90 x 50 mm |
Afmetingen (ECU) | 168 x 117 x 53 mm |
Afmetingen (zoemer) | 23 x 25 mm (LxØ) |
Technische gegevens - lineaire aandrijving klasse B / type 2
Type aandrijfeenheid: | Hydraulisch lineair |
Compatibel stuurautomaatsysteem: | Garmin Universeel GHP stuurautomaatsysteem |
Maximale slag: | 254 mm (10 inch) |
Piekstuwkracht: | 730 kg (1.610 lbs) |
Afmetingen (gecentreerd): | 810 (B) x 120 (H) x 225 (D) mm |
Stroomvoorziening: | 10-30 V |
Gemiddelde koppelingsstroom @12V: | 1.0 A |
Gemiddelde motorstroom @12V: | 2-4 A |
Bedrijfstemperatuur: | -15 °C tot +50 °C |
Technische gegevens - Bedieningspaneel GHC20
Resolutie | 320 x 240 px |
Type display | CVQA LCD-kleurenscherm |
Kijkhoek | 170° |
Stroomvoorziening | 9 - 32 V (via NMEA2000) |
Max. Stroomverbruik | 200 mA |
Bedrijfstemperatuur | -15 tot +70 °C |
NMEA0183 | Ja |
NMEA2000 | Ja |
Afmetingen (BxHxD) | 109 x 112 x 48 mm |
Inhoud levering:
- Reactor 40 CCU
- Hydraulische lineaire aandrijving klasse B / type 2
- GHC 20 besturingseenheid
- Elektronische besturingseenheid (ECU)
- Voedings-/aansluitkabel ECU
- Aansluitkabel
- Zoemer/alarm
- NMEA 2000 druppelkabels (2 meter)
- NMEA 2000 T-connectoren
- Afsluitweerstanden
- Snelstartgids
Documenten
Tekening
PDF, 622,05 KB
Handleiding
PDF, 2,14 MB
Handleiding
PDF, 2,02 MB
Handleiding
PDF, 341,74 KB
Handleiding
PDF, 1,76 MB
Handleiding
PDF, 2,06 MB
Handleiding
PDF, 349,64 KB
Handleiding
PDF, 1,88 MB
Handleiding
PDF, 2,15 MB
Handleiding
PDF, 633,42 KB
Handleiding
PDF, 2,12 MB
Handleiding
PDF, 1,89 MB
Handleiding
PDF, 2,13 MB
Handleiding
PDF, 339,68 KB
Handleiding
PDF, 1,87 MB
Accessoires
Bekijk opvolgers voor dit product
Vergelijkbare producten
-11%
GARMIN
Reactor 40 stuurautomaatsysteem / met GHC50 en mechanische lineaire aandrijving Type 3
€ 4.675,27
enkel
4.148
52
€
-8%
GARMIN
Reactor 40 stuurautomaatsysteem / met GHC50 en mechanische lineaire aandrijving Type 2
€ 4.136,37
enkel
3.792
64
€
1
-8%
GARMIN
Reactor 40 stuurautomaatsysteem / met GHC50 en mechanische lineaire aandrijving Type 1
€ 4.339,73
enkel
3.996
00
€
1
-9%
GARMIN
Mechanische lineaire aandrijfeenheid / max 35 ton / type 3
€ 2.673,18
enkel
2.440
29
€
-9%
GARMIN
Mechanische lineaire aandrijfeenheid / max 21 ton / type 2
€ 2.134,28
enkel
1.931
88
€
1
-9%
GARMIN
Mechanische lineaire aandrijfeenheid / max 13 ton / klasse A - type 1
€ 2.337,64
enkel
2.135
24
€
1
-11%
RAYMARINE
Hydraulische lineaire aandrijvingen voor stuurautomaten / Type 3 / 24 V
€ 4.954,95
enkel
4.433
23
€
-11%
RAYMARINE
Hydraulische lineaire aandrijvingen voor stuurautomaten / Type 3 / 12 V
€ 4.954,95
enkel
4.412
89
€
-11%
RAYMARINE
Hydraulische lineaire aandrijvingen voor stuurautomaten / Type 2 / 24 V
€ 4.349,95
enkel
3.863
81
€
-10%
RAYMARINE
Elektromechanische lineaire aandrijving voor stuurautomaat / type 2L - lang / 24 V
€ 2.837,45
enkel
2.541
97
€
Klanten vragen klanten
Vraag andere SVB klanten die dit product al bij ons gekocht hebben naar hun ervaring.
Uw vraag wordt automatisch doorgestuurd naar andere SVB-klanten en uw vraag wordt gepubliceerd op de productpagina. Stel a.u.b. geen vragen die alleen door het SVB-team beantwoord kunnen worden - zoals de status van een bestelling of productbeschikbaarheid. U bent ook meer dan welkom om contact op te nemen met ons SVB-team via e-mail op: info@svb24.com of per telefoon op: +49 (0)421-57290-0 .
Er zijn nog geen vragen gesteld. Stel als eerste een vraag!