HONDA BF 15 LHSU Buitenboordmotor / lange as / elektrische start
HONDA BF 15 SHSU Buitenboordmotor / Korte Schacht / Elektrische Start
Verbeterde acceleratie en brandstofverbruik! De HONDA BF 15 is een krachtige motor met een snelheidsgeoptimaliseerd microprocessorgestuurd ontstekingssysteem.
HONDA BF 15 SHU buitenboordmotor / korte as / handmatige start
Verbeterde acceleratie en brandstofverbruik! De HONDA BF 15 is een krachtige motor met een snelheidsgeoptimaliseerd microprocessorgestuurd ontstekingssysteem. Verkrijgbaar als versie met korte en lange as.
HONDA BF 15 LHU Buitenboordmotor / lange as / handmatige start
Verbeterde acceleratie en verbruik! De BF 15 buitenboordmotor van Honda is een krachtige buitenboordmotor met een voor snelheid geoptimaliseerd microprocessorgestuurd ontstekingssysteem. Verkrijgbaar als korte- en lange-asversie. De ideale bootmotor.
Noodzakelijke accessoires voor dit artikel
Product beschrijving
De HONDA BF 15 voldoet aan de eisen van het Bodenmeer niveau 1.
Soepel, schoon en stil
Met 15 pk zijn dezemobiele buitenboordmotoren perfect voor alle boten die vermogen nodig hebben in zakformaat dankzij de intrekbare handgrepen.
Gemakkelijk starten
Beide motoren hebben een decompressiesysteem voor gemakkelijk starten.Dit maakt het veel gemakkelijker om de motor om te zetten met die eerste ruk als u het handmatige terugslagtype hebt, en minder van een verbruik op uw batterij als u een elektrische starter hebt.
Zeer stil
De BF15-motoren zijn zo stil dat ze betere prestaties leveren - zonder luider te worden! Wanneer deze 4T-motoren worden gestart, merkt u meteen hoe stil ze zijn. De unieke rubberen ophanging absorbeert trillingen, waardoor de motor nog stiller is.
Gemakkelijk achteruit
In voorwaartse beweging (A) zal de propeller normaal door het water rijden, maar in achteruit is het een ander verhaal - tenzij je een Honda hebt. Bij andere buitenboordmotoren zal de schroef in de uitlaatgassen draaien en niet 'aanhaken' bij het water. Ons unieke uitlaatontlastingssysteem voor achteruitrijden leidt de uitlaatgassen weg van de propeller (B), zodat deze het water kan 'grijpen' - in plaats van lucht. Het resultaat is een onmiddellijke respons bij achteruitvaren met een veel fijnere controle.
Eenvoudig handmatig kantelen
- Type: 2-cil. 4-takt OHC
- Kleppen: 4 kleppen
- Cilinderinhoud: 350 cm
- Boring x slag: 59 x 64 mm (SHU) / 59 x 64 mm (LHSU)
- Vermogen: 15 pk (11 kW)
- Watergekoeld (met thermostaat)
- Geprogrammeerde elektronische ontsteking (PGM-IG)
- Uitlaatsysteem: Schroefas
- Laadcapaciteit accu: 6A trekkoord (SHU) / 12A E-Start (LHSU)
- Overbrengingsverhouding: 2.08: 1
- Oliepeilindicator
- Noodstopschakelaar
- 5 trimposities
- Inhoud brandstoftank: 13 liter
- Gemiddeld verbruik: 1,9 l/u
- Startmotor: handmatig
- Schakelen: vooruit / neutraal / achteruit
- Oplaadspoel: 12V / 6A
- Afmetingen (LxBxH): 650 x 350 x 1240 mm (LHSU)
- Hoogte as: 563 mm (LHSU)
- Droog gewicht: 52 kg (LHSU)
Beschikbare reserveonderdelen:
Brandstoftank, slangen en adapter zijn inbegrepen.
Documenten
Accessoires
Klanten kopen ook
Vergelijkbare producten
Vergelijking met andere producten
Klanten vragen klanten
Vraag andere SVB klanten die dit product al bij ons gekocht hebben naar hun ervaring.
Uw vraag wordt automatisch doorgestuurd naar andere SVB-klanten en uw vraag wordt gepubliceerd op de productpagina. Stel a.u.b. geen vragen die alleen door het SVB-team beantwoord kunnen worden - zoals de status van een bestelling of productbeschikbaarheid. U bent ook meer dan welkom om contact op te nemen met ons SVB-team via e-mail op: info@svb24.com of per telefoon op: +49 (0)421-57290-0 .