HONDA BF 10 SHSU Buitenboordmotor / Korte Schacht / Elektrische Start
HONDA BF 10 buitenboordmotor / korte as / handmatige start
Betrouwbare partner op het water! De HONDA BF 10 heeft een uitgebreid waarschuwingssysteem zoals alarm bij oververhitting en oliedruk. Verkrijgbaar als versie met korte as of lange as.
HONDA BF 10 LHSU Buitenboordmotor / lange as / elektrische start
BF 10 LHSU-motoren zijn licht, compact en dankzij de inklapbare handgrepen ultra-draagbaar. Ze zijn perfect voor opblaasboten, rubberboten en skiffs en ze zijn geweldige 'kicker'-motoren voor grotere vissersboten en zeilboten.
HONDA BF10 LHU Buitenboordmotor / Lange As / Handmatig Starten
BF10-motoren zijn licht, compact en dankzij de inklapbare handgrepen ultra-draagbaar. Ze zijn perfect voor opblaasboten, rubberboten en skiffs en ze zijn geweldige 'kicker'-motoren voor grotere vissersboten en zeilboten.
Noodzakelijke accessoires voor dit artikel
Product beschrijving
BF 10 SHSU motoren zijn licht, compact en dankzij de inklapbare handgrepen ultra-draagbaar. Ze zijn perfect voor opblaasboten, rubberboten en skiffs en ze zijn geweldige 'kicker'-motoren voor grotere vissersboten en zeilboten.
Trim- en kantelinstellingen | Schacht | Batterij | Droog gewicht |
5 trappen | S | 12A | 45.5 |
Transmissie | Lengte | Capaciteit | KG |
Snel vaarplezier
Of je nu op het water werkt of gewoon wilt genieten, deze lichte acht- en tienpitters klaren elke keer weer de klus. Wees er klaar voor als het water je roept... Zittend in uw opblaasboot of kleine boot, zachtjes wiegend in het water, is echt plezier slechts een korte ruk aan het startkoord - of een druk op de knop. Wanneer de stille 4-takt tot leven komt met de afstandsbediening of met de hand, rol je gewoon verder en voel je de kracht terwijl je snel het water op wordt getild. Dit is waar je op hebt gewacht... leuke tijden op het water, zelfs als je naar je werk gaat!
Ze hebben pit
En veel ook. En met een reputatie gebouwd op betrouwbaarheid, superieure brandstofefficiëntie en lage emissies, is uw boot niet compleet zonder een motor. Deze lichte 4-taktmotoren zijn gemakkelijk op gang te brengen en zijn voorzien van geprogrammeerde ontsteking (PGM IG), dus als je je Honda start - zelfs als hij koud is - zal hij je nooit in de steek laten.
Ze hebben vermogen
Met elektrische startmotoren is het zo belangrijk om je accu in goede conditie te houden, zodat ze betrouwbaar blijven. En als je elektrisch aangedreven instrumenten aan boord hebt, zorgt de krachtige laadspoel ervoor dat alles op topniveau wordt opgeladen, zodat alles blijft werken - zelfs bij trollingsnelheden. De standaard vierbladige propeller brengt het vermogen via een slanke hydrodynamische tandwielkast rechtstreeks over op het water.
Onze optionele Power Thrust-schroef is eenvoudig verwisselbaar voor gebruik op zwaardere en grotere boten. Onder die slanke zilveren buitenkant zit een meesterwerk in maritieme techniek.
Alles schoon houden
Honda was de pionier op het gebied van 4-takt buitenboordmotoren, en in 1993 waren wij het eerste bedrijf dat de Bodensee-voorschriften overschreed - de eerste wereldwijde voorschriften voor uitlaatgassen.
Zeer stil
De BF10 buitenboordmotoren worden gebruikt door de meerwachters om met hun kleine boten het meer op te gaan om 's ochtends vroeg vogels te tellen; ze moeten dus niet alleen schoon, maar ook stil zijn. Tot nu toe hebben ze nog geen wilde dieren weggejaagd!
Een waterdichte garantie
De reden is duidelijk: betere bescherming tegen zout water door betere anticorrosietechnologie en beter onderhoud door speciaal opgeleide Honda-technici. Elke Honda Marine klant heeft de steun van een binnenlandse of professionele garantie, zolang u zich aan het onderhoudsschema houdt. De garantie behoudt dezelfde waarde gedurende de garantieperiode. Dat betekent dat je laatste dekkingsdag net zo goed is als je eerste. Wij vinden dat ook onverslaanbaar.
Licht en gemakkelijk
Gemakkelijk op te tillen en te dragen. Het handvat van de BF10 is ingebouwd in het ontwerp.
Beide motoren hebben een decompressiesysteem voor gemakkelijk starten. Dit maakt het veel gemakkelijker om de motor aan te zetten met die eerste ruk als je een handmatige terugslag hebt, en minder belastend voor je accu als je een elektrische starter hebt.
Bij vooruit varen (A) zal de schroef normaal door het water rijden, maar bij achteruit varen is het een ander verhaal - tenzij je een Honda hebt. Bij andere buitenboordmotoren zal de schroef in de uitlaatgassen draaien en niet 'aanhaken' bij het water. Ons unieke uitlaatontlastingssysteem voor achteruitrijden leidt de uitlaatgassen weg van de propeller (B), zodat deze het water kan 'grijpen' - in plaats van lucht. Het resultaat is een onmiddellijke respons bij achteruitvaren met een veel fijnere controle.
De lichte motor is gemakkelijk in stappen omhoog te kantelen. Door omhoog of omlaag te kantelen kun je de boot handmatig trimmen voor maximale prestaties en brandstofefficiëntie. Het voorkomt ook dat je de schroefbladen beschadigt als je je in de buurt van rotsen of de waterkant bevindt.
Beide motoren hebben een voorwaarts gemonteerde schakelhendel om met je vingertoppen te schakelen. Deze is veel gemakkelijker te bedienen en beter geplaatst dan op andere buitenboordmotoren, of je nu links- of rechtshandig bent. Samen met een softgrip gashendel en een twist-lock gaat het moeiteloos. Je kunt het vermogen de hele dag door gewoon in- en uitschakelen (B) of vergrendelen (A) - net als cruisecontrol.
Opvallende kenmerken
Met zijn prachtige zilveren afwerking zie je meteen dat het een Honda is. Bevestigd aan de achterkant van de boot en in het water ziet het er geweldig uit omdat de omringende kleuren worden weerspiegeld in de afwerking. Het slanke ontwerp en de fraaie lijnen lopen helemaal door tot in de superslanke hydrodynamische tandwielkast, wat minder weerstand en een lager brandstofverbruik betekent als je er echt voor gaat.
Inklapbare handgrepen
De BF10 heeft inklapbare handgrepen, die precies op het balanspunt zijn geplaatst zodat je hem heel gemakkelijk kunt vervoeren - zelfs dragen ziet er fantastisch uit.
Technische gegevens:
Motor | OHC - 2 cil. |
Kleppen | 4 |
Cilinderinhoud (cc) | 222 |
Boring x slag (mm) | 58 x 42 |
Volgasbereik (RPM) | 5,000 - 6,000 |
Nominaal vermogen kW (PS) | 7.4 (10) |
Koeling | Watergekoeld (met thermostaat) |
Brandstoftoevoer | 1 carburateur met gaspedaalpomp |
Ontsteking | Elektronisch PGM-IG |
Uitlaatsysteem | Schroefas |
Overbrengingsverhouding | 2.33 |
Trim- en kantelinstellingen | Handmatig / Handmatig 5 standen |
Laadcapaciteit accu (AMP.) | 12A |
L x B x H (mm) | 610 (helmstok) x 345 x 1105 |
Hoogte spiegel (mm) | 433 |
Droog gewicht (kg) | 45.5 |
Brandstoftank, slangen en adapter zijn inbegrepen.
Documenten
Accessoires
Klanten kopen ook
Vergelijkbare producten
Vergelijking met andere producten
Klanten vragen klanten
Vraag andere SVB klanten die dit product al bij ons gekocht hebben naar hun ervaring.
Uw vraag wordt automatisch doorgestuurd naar andere SVB-klanten en uw vraag wordt gepubliceerd op de productpagina. Stel a.u.b. geen vragen die alleen door het SVB-team beantwoord kunnen worden - zoals de status van een bestelling of productbeschikbaarheid. U bent ook meer dan welkom om contact op te nemen met ons SVB-team via e-mail op: info@svb24.com of per telefoon op: +49 (0)421-57290-0 .