Klantenwaarderingen

Rolreefsysteem

4 (van 12 beoordelingen)
3 Sterren
(0)
2 Sterren
(0)
Jan H.
van Jan H. Nationale vlag van Tsjechië 12-07-2023 geverifieerde aankoop Variant: 80152
Ik heb de furlig en stoppers nog niet op mijn boot gemonteerd, maar ze zien er professioneel uit en ik denk dat ze geweldig zullen werken
Igor F.
van Igor F. Nationale vlag van Zwitserland 24-06-2020 geverifieerde aankoop Variant: 80150
Ottimo prodotto e spedizione perfetta
Ottimo prodotto e spedizione perfetta
Anonymus
van Anonymus 31-05-2014 geverifieerde aankoop Variant: 80157
Het rolsysteem werd zeer snel geleverd. Het was moeilijk in elkaar te zetten. Ik stel voor om een klusjesman van de straat te halen en hem het systeem te laten monteren. Ik wens de vakman veel succes !!
Lorenz S.
van Lorenz S. Nationale vlag van Duitsland 04-11-2013 geverifieerde aankoop Variant: 80158
Montage-instructies zijn heel gemakkelijk te begrijpen en gedetailleerd, ik hoop dat de montage het komende seizoen perfect zal werken.
Axel R.
van Axel R. Nationale vlag van Duitsland 04-07-2011
Montage is eenvoudiger dan verwacht. Het systeem werkt betrouwbaar, zelfs bij harde wind en lijkt erg robuust. Een ombouw van het voorzeil naar het profielvoorstag door een zeilmaker is noodzakelijk.
Holger W.
van Holger W. Nationale vlag van Duitsland 28-11-2009
Alles super
Jivomir P.
van Jivomir P. Nationale vlag van Bulgarije 06-07-2023 Variant: 80150
Furlex jaren 50
Het kwam heel goed verpakt en vrij snel. Bedankt, svb24!
Installatie ging vlot. Men dient de handleiding zeer grondig te lezen en elk klein detail, dat daarin wordt beschreven, in overweging te nemen. De belangrijkste momenten zijn het meten van de lengte van het oude voorstag en het maken van de berekeningen. Controleer ze nogmaals voordat u gaat snijden. Er is ook een rekenmachine op de officiële site.

Ik plaatste 4 van de 5 sterren, omdat een van de aluminium extrusies een klein defect had dat een belemmering vormde voor het draaien van de valwartel.
Foto's van klanten
Peter D.
van Peter D. Nationale vlag van Duitsland 23-04-2018 geverifieerde aankoop Variant: 80158
Goed en licht systeem maar een beetje duur. Veel plastic dat hopelijk UV-compatibel is. Zelf doen is niet zo eenvoudig. Wees voorzichtig en lees de gebruiksaanwijzing vooraf drie keer!
Hartwig H.
van Hartwig H. Nationale vlag van Duitsland 20-04-2016 geverifieerde aankoop Variant: 80151
Sehr gute und ausführliche Anleitung die man wirklich strikt befolgen sollte
Ralf H.
van Ralf H. Nationale vlag van Duitsland 03-05-2010
Selbstmontage nach Anleitung ist anspruchsvoll, teilweise nur zu zweit möglich.
Luca B.
van Luca B. Nationale vlag van Italië 27-05-2023 Variant: 80150
DE TERMINAL VOOR HET VASTSTELLEN VAN HET VERBLIJF ONTBREEKT
Het is ontoelaatbaar dat ik al dat geld aan de Furlex 104S heb uitgegeven en geen van de beschrijvingen vermeldt het feit dat de schroefklem die na het snijden aan het einde van de steun moet worden bevestigd, niet in het pakket zit. Afgezien van de schade, de belediging om in de haven te blijven zonder de oude voorstag en niet in staat om de nieuwe te passen. Dit alles natuurlijk op zaterdag, dus onvindbaar. Slechte productbeschrijving. Luca Bozzoli
Evgenii S.
van Evgenii S. Nationale vlag van Rusland 14-10-2021 Variant: 80150
WHERE IS MY FURLEX AFTER 3 MONTHS OF WAITING?!
I have ordered that item in the middle of July. It has been shipped in 2 (two) boxes with only 1 invoice for both (I still dont know why). So, customs in my country has requested the correct invoices to be provided for both boxes because EACH SHIPPED BOX MUST HAVE ITS OWN INVOICE in spite of it is the only one item, but separated. Well, I have spent many hoursdaysweeks following up that issue and contacting SVB from time to time by email and over the phone. It is quite hard to do though because personnel is not initiative as they have to be and be ready to wait for an answer many days or even weeks! However, nothing helped. After some while, UPS sent back both packages to Germany. I was able to get in contact with a kind employee who promised to ship my items again with correct documents (invoices) or in one box (I don't care how exactly). More than 1 months passed since that conversation and I have no any information about where my items currently are! I email to SVB from time to time but do not receive any reply. Recently I just knew that the employee who I have been in contact no longer work at SVB. Now I email to SVB every day to get some info about my items but no success. So, I post this review to not furling system but to get SVB stuff an attention to that PROBLEM!!!

Afbeeldingen van klanten (1) van alle beoordelingen