Tout ça pour une courroie
Hallo ! Ik woon het hele jaar door op mijn 411 uit 2001 (ik weet het, ik heb te veel geluk), gekocht in 2018, in reparatie en verbetering. Om een beetje thuis te zijn, koos ik in januari 2019 voor een elektrisch toilet. Omdat ik het merk Jabsco ken, de grote Amerikaanse specialisten in mariene poep, kies ik ervoor om de LITE FLUSH II (de terugkeer van de missie) te dragen, gekocht op mijn favoriete site, SVB. Installatie is heel eenvoudig. Alleen elektriciteit was mijn probleem, niet genoeg vissen in het begin, wat jammer is om het kort te houden, mijn favoriete elektricien kwam tussenbeide en de bezorgdheid loste snel op. Na een week gebruik maakt het toilet een zeer storend geluid. Ik demonteer het van de basis en demonteer het op zijn beurt. Het is duidelijk dat de verveling afkomstig is van het laatste stuk onderaan het toilet, het is de aandrijfriem van de aandrijfmotor die in zeer slechte staat verkeert. Ik neem contact op met de dienst na verkoop (zeer efficiënt), die op zijn beurt contact opneemt met de fabrikant, die in ruil voor de dienst na verkoop aangeeft dat het toilet verkeerd wordt gebruikt. Is dat zo ! Ik beoefen al een paar decennia scheepstoiletten en ik ben me niet bewust van de noodzaak om goed op de dosis papier te letten, en ik denk dat mijn duiven niets beter zijn dan die van mijn buren die SVB aanbiedt om zich over te geven aan hun kost een nieuwe riem voor € 24,99 die ik zal betalen, omdat ik de boosdoener ben. Waarvan, dat is voor mij geen probleem. De levertijd is lang (drie weken geheugen), maar het is in geen geval de schuld van SVB die mij op de hoogte houdt als en wanneer de lange reis van mijn toekomstige gordel. Ik installeer alles, en patatras, dezelfde massa, na 15 dagen deze keer. Omdat het zeker nog steeds mijn fout is, vind ik de site van de fabrikant en bestel ik plotseling 2 voor 49,98 €, je weet maar nooit dat ik op zoek ben naar feedback op het net en een video (https://www.youtube.comwatch? VLPp02AYT5p0) van een man vind die dezelfde doorgangsproblemen moeten hebben als ik en die een halve riem aan de aandrijfmotor hebben toegevoegd. Wat ik doe door mijn tweede nieuwe riem doormidden te snijden met een mes. Magie, het werkt 10 maanden en hier begint het weer. Dus nu, als ik de Boeing aan het einde van de landingsbaan heb, geef ik een kakbom-waarschuwing aan de verkeerstoren en ren ik over de haven naar het sanitair. Ik heb een riem op maat gemaakt en de naam waardig gemaakt door een specialist. Het kost me een arm, maar ik kan tenminste thuis schijten. Dit alles voor een riempje